Facebook
Print

גישת ES-MC לניתוחי מיקרו-טסה

גישת ES-MC לניתוחי מיקרו-טסה

ברצונינו להכיר לכם את "גישת ES-MC לניתוחי מיקרו טסה":

Center Search – Multi Extended   =   חיפוש ממושך – רב מרכזי

למה ES-MC?

גישת ES-MC פותחה ע"י ד"ר שלומי ברק, בהיותו גם מומחה לפריון הגבר, ומנתח בכיר, כאשר במהלך ניסיונו הרב בביצוע מאות ניתוחי מיקרו-טסה באוסטרליה ובישראל, הגיע להבנה שכאשר רוצים לבצע הפקת זרע יעילה בניתוח ולמקסם את סיכויי ההצלחה, לא די בביצוע הניתוח בשיטת המיקרו-טסה המתקדמת, אלא יש לוודא שמתבצע טיפול מיטבי ברקמה הנלקחת בניתוח.

לצורך כך, יש לדאוג מראש לטיפול מעבדתי הטוב ביותר שניתן, מבחינת זמן, וצוות חיפוש איכותי וממוקד.

 

מהי גישת ES-MC?

בגישת ES-MC, נעשות מספר פעולות כדי לדאוג לכך שבמעבדה בה מתבצע חיפוש הזרע ברקמה, תבצע את עבודתה בצורה הטובה ביותר.

  1. חיפוש ממושך (Extended Search)
  2. רב מרכזי (Multi Center)

 

חיפוש ממושך (Extended Search)

כדי שלמעבדה יהיה את מירב הזמן הדרוש לביצוע חיפוש זרע מעמיק ברקמה האשכית, מתוזמנים מראש שעת שאיבת הביציות מהאשה ושעת הניתוח של הגבר, כך שהניתוח מתבצע לפחות 10 שעות לפני השאיבה.

כך למעבדה יש זמן ממושך לחפש בצורה מעמיקה ורגועה, ולהשקיע את כל המאמצים למציאת זרע.

 

רב מרכזי (Multi Center)

דגימת הרקמה האשכית, מתחלקת בין מעבדת בית החולים בו מתבצע הניתוח, לבין מעבדה נוספת המתמחה מבחינה אנדרולוגית (חיפוש זרע מעמיק).

באופן זה, האמבריולוגים המנוסים והמקצועיים ביותר, משקיעים את מירב המאמצים למציאת זרע ברקמה. כאשר במעבדה האנדרולוגית החיצונית, צוות המעבדה הנרחב עוסק אך ורק בחיפוש זרע ברקמה, משקיע את כל תשומת ליבו לחיפוש מעמיק וממושך ברקמה, ואינו מרפה עד למיצוי מקסימלי של מאמצי החיפוש.

 

היכן מבוצעת גישת ES-MC?

במרכז הרב תחומי לפריון האשה והגבר, כל ניתוחי המיקרו-טסה להפקת זרע, מבוצעים בגישת ES-MC. אנו גאים להיות המרכז היחיד שמשתמש בגישה זו.

לצורך כך, אנו משתפים פעולה עם המרכזים המובילים בארץ לפריון הגבר – 'בית החולים אסותא ראשל"צ', והמעבדות האנדרולוגיות 'ברטוב' ו'גבריאל', כדי להעניק למטופלינו את הטיפול הטוב ביותר שניתן.

בכל ניתוח להפקת זרע, אנו עושים את כל המאמצים האפשריים כדי לבצע הפקת זרע יעילה. לשמחתינו במקרים רבים מאמצים אלו הוכיחו את עצמם, וגם כאשר מתחילה היה נראה שאין סיכוי רב להפיק זרע מהניתוח, ואף עברו כבר מספר שעות חיפוש ללא תוצאות, צוות המעבדות המקצועי המשיך במאמציו, ולאחר מספר שעות חיפוש רב ביותר (עד 10+), נמצאו תאי זרע איכותיים והופקו הריונות.

הצלחות אלו באו לידי מימוש בזכות ביצוע הניתוח בגישת ES-MC, כאשר בידי צוות החיפוש הכפול נותר זמן ממושך לביצוע החיפוש המעמיק, וכן היה ממוקד בהשקעת כל המאמצים בחיפוש ברקמת האשך שנלקחה בניתוח.

 

"איננו יכולים להבטיח הצלחה – היא אינה בידינו, אנו מבטיחים שנעשה בשבילכם הכל"!

רוצים לשמוע עוד על גישת ES-MC לניתוחי מיקרו-טסה? – ניתן לפנות ישירות לראש תחום פריון הגבר במרכז, בטלפון: 058-3298338, או בדוא"ל: malefertility@barakivf.com

 

ליעוץ וקביעת תור צרו קשר